Στο g-case στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση σας με το προϊόν που θα παραλάβετε από εμάς. Σε περίπτωση όμως που δε μείνετε ευχαριστημένοι, θέλουμε να είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε μία άμεση και ικανοποιητική λύση σε όποιο πρόβλημα κι αν προκύψει. Γι’ αυτό το λόγο προτού προβείτε σε βιαστικά συμπεράσματα ή αρνητικές αξιολογήσεις, συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα κι εμείς θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
1) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΓΟΡΩΝ
Σε περίπτωση που αγοράσατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε να το αλλάξετε επειδή αλλάξατε γνώμη, σας δίνουμε τη δυνατότητα να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να το αλλάξουμε με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, με όλα τα συνοδευτικά και παρελκόμενα και φυσικά να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Σε περίπτωση που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω, δυστυχώς το g-case δε θα μπορέσει να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος. Τα κόστη μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
2) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όλα μας τα προϊόντα περνούν από ποιοτικό, οπτικό και τεχνικό έλεγχο πριν συσκευαστούν και αποσταλούν στον πελάτη. Οι παραγγελίες ετοιμάζονται και συσκευάζονται σε ειδικές συσκευασίες με προστατευτικά, προκειμένου το περιεχόμενο τους να φτάσει άρτιο στον προορισμό τους και τον παραλήπτη τους. Σε περίπτωση όμως που παραλάβετε κάποιο προϊόν μας το οποίο διαπιστώσετε ότι είναι ελαττωματικό, φέρει φθορές, δεν είναι αυτό το οποίο παραγγείλατε ή γενικά αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα μαζί του, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας κατευθύνουμε με τις ενέργειες που απαιτούνται για την αντικατάσταση του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Τα κόστη μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν το g-case.